پرسش‌های متداول شما درباره رزرو هتل
برای ورود به هتل check in، چه مدارکی باید همراهمان باشد؟

مدرک شناسایی (شناسنامه، کارت ملی و...)، تاییدیه رزرو هتل و فرم پرداخت از مدارک مهمی میباشد که هنگام تحویل گرفتن اتاق هتل باید بهمراه داشته باشید و به هتل ارائه دهید. برخی از هتل های خارجی اصل پاسپورت و یا یک کپی از صفحه اول پاسپورتتان را میخواهد.

واچر چیست؟

رسید پرداخت و تاییدیه رزرو هتل، واچر است که پس از تایید رزرو توسط هتل و پرداخت نهایی از طریق سیستم، به مسافر داده میشود.

هزینه اقامت کودکان و نوزادان در هتل چگونه محاسبه میشود؟

هزینه اقامت کودکان و نوزادان در هتل های مختلف، متفاوت است و تابع قوانین مشخصی نیست، بنابراین هنگام رزرو آنلاین هتل میتوانید با انتخاب سن فرزندانتان از هزینه اقامت آنها مشخص مطلع شوید.

اما بطور معمول در اکثر هتل ها، هزینه اقامت کودکان زیر 2سال رایگان و کودکان 2 تا 12سال در صورت عدم استفاده از سرویس اضافه، نیم بها و برای سنین بالای 12 سال نرخ یک فرد بالغ محاسبه میشود.

ساعت تحویل گرفتن اتاق هتل و پس دادن آن به چه صورت است؟

براساس قوانین تمام هتل های دنیا، اتاق ساعت 14 تحویل داده میشود و ساعت 12 ظهر باید خالی شود. اگر زمان ورود و خروج هتلی متفاوت باشد میتوان اطلاعات را در صفحه مشخصات هتل بدست آورد. همچنین اگر قرار است دیرتر از موعد مقرر به هتل بروید میبایست 24 ساعت قبل، زمان ورود خود را به هتل اعلام کنید.

آیا درخواست تخت اضافه در هتل، هزینه جداگانه ای دارد؟

بله، درخواست تخت اضافه در هتل هزینه جداگانه ای دارد که هم میتوانید در هنگام رزرو آنلاین هتل، با انتخاب گزینه تخت اضافه، مبلغ آن را پرداخت کنید، هم میتوانید در هتل درخواست خود را اعلام کرده و هزینه را آنجا پرداخت نمایید.

آیا میتوان پس از نهایی شدن رزرو هتل، تاریخ ورود و خروج از هتل و یا مشخصات را تغییر داد؟

این موضوع بستگی به قوانین هتل دارد و مسترتیکت میتواند درخواست شما را به هتل اعلام کند و نتیجه را به شما اطلاع دهد، در صورت تایید هتل، تغییر تاریخ ورود و خروج و مشخصات شما انجام میشود.